Rabu, 3 Ogos 2011

foam sheet key chain..

hobi baru... dulu hobiku jahit manik.. tp skang dah berubah pada foam sheet key chain... asalnya aku beli foam sheet ni untuk folio adik aku yg comel tu... tp tetiba dia cakap dah ade... aku mulalah berangan nak wat pe benda ni.. hmmmm... mulalah kepala yg kreatif ni memikirkan sesuatu yg pelik.. mulalah hobi aku buat key chain.. mula2 buat ada sedikit hodoh kerana jahitan kurang kemas.. biasalah amatur... lama2 ada peningkatan makin kemas lak.. lagi satu sebab disebabkan kawan2 adik aku tempah lak.. tgk adik aku pakai comel2 semua.. diorg pun nak.. adalah sedikit gambar daripada semua yg aku buat... layanlah ye...

ni yang baru aku buat... nak pos kat adik nanti...

comei tak? bentuk love ngan rama2...

telur goreng mata kerbau..

design awal2 dulu dress cantik...

bekas hf... nukilan awal.. kurang kemas.. tp skang dah kemas.. practice makes perfect..

ada tak sape2 nak tempah... rm2.50 satu ye...


Tiada ulasan: