Isnin, 31 Oktober 2011

apa tu agaknyer ye...


mood cuti rasa mcm x abis lagi.. malas, penat, bosan, sedih dan semua bersatu menjadi 1. nasib baik masuk keje balik hari sabtu. kira ok lah kan... masuk keje rupanyer dah dapat keputusan kpsl.. hmmm... aku x buka pun dah tau mesti kandas sebab aku ambil tengah pekse usm.. surelh aku study yg tu... hmmm... rupanyer aku dapat khabar bahawa ada insan2 yang sudah membuka keputusanku dulu tanpa kebenaranku...agak melampaulah.. sebab surat aku kira peribadi.. pe hak org lain nak buka tau aku kandas ke lulus... jgn igt aku x tau ye... awas korang... dan jgn ingat aku x tau rahsia korang... hahaha...

dah tu aku dapat juga khabar buruk yg din satu kump JUE ngan aku demam denggi dan isterinyer bersalin.. menambah perisanya lagi dia x buat langsung JUE tu dan khabar itu disampaikan pada yati dan aku sehari sebelum due date... ulang suara sehari sebelum due date.. mana agaknya ruang dalam kenyataan itu yg bleh buat aku dah yati x hangin ye? bleh cari tak? betul nak bertoka jd raksasa... huuuuu... x pelah.. terima kasih atas penghargaan yang ko berikan pada kami... kami bersyukur dan hanya Allah yang bleh membalas budi baik ko tu ye..

tapi aku berterima kasih pada yati sebab dialh aku bleh bertenang.... u re my hero... hahaha... hanya yati je aku ada untuk meneruskan perjuangan di usm...klu x de dia x taulah aku...

balik pada tajuk entry balik apa tu agaknyer ye... coba anda lihat gambar dibawah?




hehehe... orite... x leh lah nak bagitau sekarang. tunggu dah siap ye.... hehehe..

2 ulasan:

Chempaka Merah berkata...

angry bird! angry bird! yeayyyy!!!

dia berkata...

kakaka.. tepat skali..angry bird.... yati nyer dah siap.. mata gerak2... tp x de stok mata 10 mm ada 12 mm je.. jadi mata dia tersesarlah yati.. jadi less angry bird.. heheh..