Ahad, 22 Januari 2012

ada apa dengan azam

lama x update blog... malas sebenarnya... hmmm,,, dah terlambat kot nak cakap pasal azam. tp x kisahlah...sana sini org cite pasal azam tahun baru... nad... x tau nak azam pe.. banyak sgt yg difikirkan.. huhuhu... azam nak simpan duit... mcm tiap2 tahun je azam mcm tu.. hehhee... azam nak rajin belajar... hmmm... rasanya dah tahun kedua aku pjj kat usm tp x rajin2 jugak... huhuhu... dan mcm2 azam lagilah... x pelah... azam aku tahun ni menyempurnakan azam2 yang lepaslah.. hahaha... lagi seminggu aku kena pegi usm kat penang.. ada kursus intensif... huhuhu.. tp rasa x seronok mengenangkan ada pekse.. huaaaaaaa... tahun ni intensif tanpa kehadiran kak maria.. teman sehati sejiwa aku masa tahun pertama... sekarang aku rapat ngan yati lak.. tp yati course fizik... sapelah nak teman aku g kelas matematik... wazli jelah yang aku nampak.. huhuhu... x pekan,., atas dasar belajar.. dia pun banyak tolong ajar aku.. hehehe..terima kasih cikgu wazli oiiii... jasamu dikenang...

Tiada ulasan: