Ahad, 1 Mei 2011

keje malam...

malam ni keje malam, esok rest day.. semalam masuk keje day lepaih beberapa hari cuti pekse... sejuk gila kat opis ni.. sejuk sampei ke tulang- temulang.. malam ni pun sejuk... sampei balik umah pun masih terase sejuk tulang.. bila tulang sejuk badan mule lah rase lenguh2.. huhuhu.. bila lenguh2 mule maleh buat keje.. huhuhu.. tensen teman.. teringat peritiwa kat sogo mase beli sarung tgn wool untuk kat opis.. kak kat kaunter pembayaran tanya.. adik ni belajar luar negara ke? ke g bercuti ke luar negara? aku yg serba salah pun tersenyum kambing lalu berkate ' x delah kak' . kakak tu pun dengan penuh tanda tanya dimukanya bertanya lagi ' habis tu?' aku pun tersenyum lagi dan hanye gelak je' heheehe'. dalam hatiku berkata-kata 'x kan aku nak cakap kat kakak tu yg aku nak pakai kat opis je, mesti kakak tu pakat gelak ngan kengkawan dia cakap aku ni kemaruk nak g oberseas.... padahal memang kat opisku tu sejuk giler.. pakei sweater 16 darjah celsius pun x ngomben kata org perak.. hehehe... tu le... nak buat camne.. dah opis sejuk.. kene lah budget pakei baju oberseas.. kakaka... sesape yg berangan nak g oberseas x dapat jadi bukelah aircond kuat2 kat opis tu... leh le pakei baju sejuk.. kakaka.. selamat mencube...

2 ulasan:

Unknown berkata...

sejuk mcm dlm almari es... hihi..
jom.. ada lagu bru kt blog :D

dia berkata...

tulah... kalah oberseas.. ekkeke