Selasa, 5 April 2011

kegembiraan sebalik kekalutan..

Peperiksaan bakal menjelma x sampai seminggu lagi.. 2 paper dihari pertama peperiksaan.. paper statistik dan geografi.. satu bernombor dan satu mengarang.. bleh biol aku sehari 2 paper.. kang geo jawab bentuk no, statistik plak mengarang.. kakaka... rasa mcm x sempat nak study.. biasalah bak kata pepatah dah nak terberak baru nak korek lubang.. hmmmm.. tulah perangai burukku.. namun disebalik kekalutan peperiksaan ada juga berita gembira dalam hidupku.. semalam 4/4/11 doc pakar yg aku jumpa beri aku result ujian progestron.. dia kata aku normal dan peratusan mengandung tinggi. suamiku pun normal juga.. gembira hati.. jadi aku x kisahlah sebab aku dan suami x de masalah.. cuma rezeki aku dan abg belum sampai lagi.. kita hanya merancang tapi hanya Allah yang menentukan.. selepas ini doc minta aku pegi berjumpa dengan dia jika balik ke manjung sebab nak bagi ubat hormon... ini hanya usahaku.. insyaallah ada rezeki nanti... aminnn..

Tiada ulasan: